Geen producten (0)

Verzending en bezorging 

 

 


Zodra wij uw bestelling en betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling binnen 1 a 2 werkdagen met PostNL verstuurd. In de meeste gevallen wordt een bestelling binnen 24 uur verzonden.

 

 *Let op: Het schema wijkt af bij feestdagen zoals Pasen, Koningsdag, Hemelvaart, Pinksteren, Kerst, Oud & Nieuw en nationale feestdagen.

*Bezorgtijden zijn gebaseerd op de 24-uurs service van PostNL en geldt voor 98% van de pakketten.

 

Zending volgen

Zodra jouw bestelling bij ons is verpakt en verzonden, krijg je direct een e-mail met de track & trace code van jouw pakket. Met deze code kun je de zending de volgende dag via de website van PostNL volgen. Zo ben je altijd op de hoogte wanneer het pakket precies bij jou bezorgd wordt.

Pakket Afhaalpunt

Hiermee bepaal je zelf wanneer je de bestelling ophaalt. Je kan kiezen uit meer dan 2.400 winkellocaties die vaak ook op zaterdag en in de avonduren open zijn. Aan de hand van je postcode wordt de dichtstbijzijnde Pakket Afhaalpunten getoond. Je hebt 14 dagen de tijd om jouw pakket op te halen bij het Pakketpunt. Na deze 14 dagen wordt het pakket teruggestuurd naar Mijn-e-Sigaret.

 

Aangepaste levertijden feestdagen

Tijdens de voorjaarsperiode staan er weer een aantal feestdagen voor de deur. Wij streven er ook tijdens deze dagen naar om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Echter zijn wij afhankelijk van de levertijden van PostNL. Houd er daarom rekening mee dat onze levertijden tijdens de feestdagen kunnen afwijken van de 24-uurs levering die wij normaliter aanbieden.

Let op: Het kan voorkomen dat PostNL je pakket door feestdagen drukte 1x in plaats van 2x aanbiedt 

 

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Ben jij niet thuis op het moment van bezorgen? Geen probleem!  Je kunt de bestelling bij het postkantoor ophalen. De bezorger laat dan een bericht in de brievenbus achter waar en vanaf wanneer jij de bestelling kunt afhalen.

PostNL is gestopt met de tweede bezorgpoging. Van de pakketten waarbij de eerste bezorgpoging niet slaagt (95% van de pakketten worden bezorgd bij de eerste bezorgpoging), slaagt ook vaak de tweede bezorgpoging niet. Nu PostNL stopt met de tweede bezorgpoging worden de pakketten die bij de eerste bezorgpoging niet geleverd kunnen worden, hierna direct bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie afgeleverd.

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.